Laikas gyventi Mama ir vaikasMAMOS IR VAIKO KINEZITERAPINĖ MANKŠTA

Po gražiausio, tačiau kartu ir sudėtingiausio laiko moters gyvenime, nėštumo, ne visada iš karto pavyksta susigrąžinti buvusias kūno linijas. Judėjimas – nuo seno žinomas geros savijautos receptas, o tam, kad netektų savo kūdikio palikti namie, mamas kviečiame mankštintis kartu su mažyliais. Pas mus mamos ir vaiko kineziterapinės mankštos metu vaikas visada juda kartu su mama ir niekada nebūna paliekama vienas.

Naudinga kūdikiams:

  • Judėjimas – fiziologinis organizmo augimo, vystymosi ir formavimosi stimuliatorius.
  • Mokant nuo kūdikystės, mažyliui susiformuoja teisingų judesių pavyzdžiai.
  • Skatinamas vaiko stambiosios motorikos vystymasis.
  • Stiprinamas vaiko ir mamos emocinis tarpusavio ryšys.

Naudinga mamoms:

  • Organizmas atstatomas po nėštumo ir gimdymo.
  • Gerinama fizinė ir emocinė organizmo savijauta.
  • Stiprinamas ryšys su kūdikiu.
  • Mama išmoksta kaip taisyklingai mankštinti kūdikį.
  • Dalinimasis patirtimi bendraminčių būryje.
  • Mankštai tinkamas kūdikių amžius: 3-12 mėn.
  • Grupėje – iki 5 mamų, tad dėmesio užteks kiekvienai mamytei ir kiekvienam mažyliui.
  • Mankštos trukmė – 30-45 min.

Užsiėmimus veda profesionali kineziterapeutė Karolina Samulėnaitė. Karolina dirba su kūdikiais ir vaikais, konsultuoja tėvus kūdikių motorinės raidos klausimais, sudaro individualias kineziterapijos programas. Taip pat masažuoja nėščiąsias, suaugusius ir vaikus.

 

Laikas gyventi Kuno modeliavimasKINEZITERAPINĖ MANKŠTA SUAUGUSIEMS

Tai žemo intensyvumo, lėto tempo mankšta, derinant pratimus ir kvėpavimą. Tinka be išimties visoms, tačiau ypatingą dėmesį į šią mankštą turėtų atkreipti tos, kurios turi stuburo problemų, dirba sėdimą darbą. Profesionalaus kineziterapeuto parinkti tinkami judesiai padeda pagerinti kraujotaką ir širdies sistemos veiklą, sąnarių būklę. 

Treniruotę veda kineziterapeutė Elena Uksaitė.

Trukmė: 45 min.

Apranga: patogi, nevaržanti judesių.

  • Padeda atsipalaiduoti ir pagerinti organizmo veiklą.
  • Tinka turinčioms stuburo, sąnarių problemų.
  • Gerina širdies sistemos veiklą.
  • Tinka nemėgstančioms aukšto intensyvumo treniruočių.

 

Laikas gyventi NestukesNĖŠČIŲJŲ MANKŠTOS

Fizinis aktyvumas besilaukiančioms moterims – svarbi nėštumo periodo rutina. Moters kūnui išgyvenant ypatingus pokyčius, tinkamai subalansuota mankšta teigiamai veikia emocinę savijautą, padeda atsipalaiduoti, taip pat sumažina galimų sveikatos sutrikimų tikimybę.

 

 

Mankšta nėščiosioms:
• Reguliuoja skysčių cirkuliaciją, mažina galūnių tinimą.
• Gerina širdies sistemos veiklą.
• Mažina kojų venų išsiplėtimo tikimybę.
• Palaiko raumenų tonusą, stiprina kojų, nugaros raumenis.
• Mažina vidurių užkietėjimo tikimybę.
• Gerina miegą.
• Teigiamai veikia emocinę būklę.

Mankštintis negalima, jeigu būsima mama serga širdies ligomis, kraujuoja, yra turėjusi tris ar daugiau savaiminių persileidimų, dėl gimdos kaklelio susirgimų, inkstų uždegimo. Dėl kitų kontraindikacijų būtina pasitarti su gydytoju, taip pat pasikonsultuoti su mankštas vedančia kineziterapeute.